API koppeling laten maken? Wat is het en wat kan je ermee?

Een API maakt het mogelijk om gegevens in en uit online systemen te halen. Met een API kan je dus systemen aan elkaar koppelen zodat je tijd bespaart en minder fouten maakt.

Verder lezen
API koppeling laten maken? Wat is het en wat kan je ermee?

Bestaat jouw dreamteam ook uit een hipster, hacker & hustler?

Ken je de startup theorie van de hipster, de hacker en de hustler?

Verder lezen

Ideale leeftijd voor een startup founder?!

Piepjonge gasten die sociaal onhandig zijn maar ondertussen wel de meest succesvolle startups runnen. Zo zit de wereld toch in elkaar? Of toch niet...

Verder lezen

Stripe koppelen met Exact Online

Als online ondernemer kan je eigenlijk niet om Stripe heen. Als één van de meest slimme PSP's bieden ze enorme veel voordeel. Enige nadeel is dat ze niet met Exact online koppelen. Dat is nu verleden tijd!

Verder lezen

Excel koppelen aan je website, wat zijn je opties?

Iedereen kent Excel. In deze post geef ik tips hoe je een Excel formule om kunt zetten naar een calculator op je website, voor b.v. een offertesysteem of kosten calculator.

Verder lezen

In 4 stappen product onderzoek doen met een landingspagina

Een landingspagina inzetten om te onderzoeken of er vraag is naar jouw product. Een slimme tactiek, ik leer je mijn 4 stappen proces graag voor een beter resultaat.

Verder lezen

De beste boeken bij de ontwikkeling van je Minimum Viable Product

Ben je op zoek naar meer informatie over de inzet van een minimum viable product? Dan zijn er verschillende manieren om deze informatie te vinden. Eén van de oudste maar nog meest gebruikte manieren is gewoon een boek lezen. Hieronder heb ik een aantal boeken op een rij gezet die je kunnen helpen bij de […]

Verder lezen

Koppeling ActiveCampaign met Pipedrive

Gebruik je zowel ActiveCampaign als Pipedrive? Koppel beide systemen dan aan elkaar om de data voor je te laten werken. Beter inzicht in je klanten én sneller communicatie.

Verder lezen

Kom snel tot de kern met de five whys

Iedere ouder herkent het: je bent iets aan het doen en je zoon of dochter vraagt je herhaaldelijk: waarom doe je dat? Waarom dan? Wist je dat er heel veel waarde zit in het stellen van de waarom-vraag? De waarom-vraag lijkt misschien kinderlijk eenvoudig maar Sakichi Toyoda heeft er een heel systeem omheen bedacht wat […]

Verder lezen

Businessplan schrijven? F*ck it!

Het starten van een bedrijf of dienst kost veel tijd. Zet die tijd slim in, je eerste winst behaal je al door vooral geen businessplan te schrijven!

Verder lezen

No code & Low code: is het de toekomst?

No code & Low code - dé hype van het moment. Maar waarom is het zo'n hype? En is het zo geweldig of valt dat eigenlijk wel mee? Ontdek de voors en tegens.

Verder lezen

Minimum Viable Product (MVP). Wat is het en wat kan je er mee?

Een half product? Dat is een MVP zeker niet. Ontdek wat het wel is, wat de voordelen en nadelen zijn en wat het kost om een MVP te ontwikkelen.

Verder lezen

Welke features moeten er zeker in je MVP? En welke zeker niet?

Hoe bepaal je nu wat je MVP wel moet kunnen? En welke functies echt overbodig zijn op dit moment. Gebruik deze methode voor helderheid!

Verder lezen

MVP laten maken? Hoe kies je de juiste leverancier?

Op zoek naar een MVP ontwikkelaar? Je kiest toch gewoon de goedkoopste..? Of toch niet.. Deze 7 tips helpen je verder.

Verder lezen

Prototype, MVP, pilot, of een proof of concept? Wat is het verschil?

Een semantisch spelletje: wat is nou het verschil tussen een prototype, Minimum Viable Product, pilot of een proof of concept?

Verder lezen

Een bewezen framework voor meer bezoekers, klanten en verkoop?!

Je eerste versie van je product of dienst is klaar en staat online. Goed nieuws! En nu maar wachten tot de bezoekers, klanten en verkopen binnen komen stromen. Toch..? Zeker niet, nu pas komt het echte werk er aan. Het onder de aandacht krijgen van jouw product of dienst. Maar hoe doe je dat nou […]

Verder lezen

MVP’s van succesvolle bedrijven zoals Airbnb, Uber, Amazon

Wist je dat een groot deel van de bedrijven en services die je dagelijks gebruikt ooit begonnen zijn als een MVP? Al deze succesvolle bedrijven zijn ooit als kleine startups begonnen met de meest minimale uitwerking van hun idee. Airbnb MVP Airbnb was natuurlijk niet altijd al een bedrijf met een omzet van 100 miljoen […]

Verder lezen

Unit4 Scenario Assurantie (Dias) website koppeling

Het meest gebruikte en meest innovatieve softwarepakket voor de financieel intermediair is Scenario Assurantie van Unit4. Bij veel trouwe klanten is de naam DIAS bekender aangezien dit voorheen de naam was. Scenario Assurantie (DIAS) is voor veel intermediairs de motor van hun bedrijf omdat deze software administratiepakket en CRM-pakket combineert in één. De huidige situatie […]

Verder lezen

10 tips voor een succesvol Minimum Viable Product (MVP)

Eigenlijk maakt het niet uit of je nu bij een startup, scaleup of corporate werkt. De Minimum Viable Product (MVP) aanpak kan je in vele verschillende branches inzetten om effectiever te zijn. Om je hierbij te helpen heb ik tien snelle tips op een rij gezet. 1. MVP checklist Zelf ben ik iemand die snel […]

Verder lezen

Een landingspagina voor je MVP maken

Een MVP is een methodiek om te valideren of je idee werkt zoals je denkt of hoopt. Het idee is dat je toekomstige gebruikers je MVP laat zien en vervolgens feedback vraagt. Maar wat nu als het daadwerkelijk uitvoeren van je idee erg kostbaar of ingewikkeld is? Dan kan je ervoor kiezen om je daadwerkelijke […]

Verder lezen

Snel en efficiënt een MVP ontwikkelen? Kies een Progressive Web App!

Veel bedrijven hebben tegenwoordig wel een app voor hun product of dienst. Geen wonder, smartphones nemen in ons dagelijks leven een steeds prominentere rol in.  Wanneer bedrijven een nieuw product of propositie willen testen of lanceren, kiezen zij vaak om dat te doen met een Minimum Viable Product (MVP). Zo kun je snel schakelen en […]

Verder lezen

Alles begint bij contact: let's do this!

Als ondernemer weet je dat je actie moet ondernemen om iets te starten. Het formulier hiernaast invullen is één van die acties. Vul je gegevens in zodat we aan de slag kunnen gaan met de uitwerking van jouw idee.

Contact opnemen kost niets en is 100% vrijblijvend.

Je gegevens worden uitsluitend gebruikt om een afspraak te maken. Lees er meer over in onze privacy policy.